Ecolab på Fortune Magazines 2015 års lista

07.10.15
Fortune Magazine utsåg nyligen Ecolab både som det "snabbast växande företaget att hålla ögonen på", och ett företag som förändrar världen p.g.a. vår unika vattenhanterings- och problemlösningsförmåga.

Tidningen hade med Ecolab på listan över snabbats växande företag att hålla ögonen på (“Fastest-Growing Companies: Ones to Watch.”). Publikationen refererade till de innovativa vattenhanteringslösningarna, t.ex. 3D TRASAR™ teknologin, som några av nyckelåtgärderna som har lett till företagets tillväxt.

Fortune hyllade även Ecolab som en "global problemlösare för miljön...med över 6 800 patent som hjälper företag att nå sina hållbarhetsmål." Dessa egenskaper har lett till att Fortune har inkluderat Ecolab i sin allra först  “Change the World 2015” lista. I listan beskriver man hur specifika företag "lyckas genom att göra gott". Ecolab rankades på 44:e plats på listan. Klicka här för att se tidningens profil av vårt företag.